Ja, dat kan. Bijvoorbeeld de Humax IHDR-5200c is bij veel winkels te koop.
bamibal
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Het gaat hierom ziggo die heeft een eigen ontvanger.
bamibal
10 jaar geleden
Deze Humax is geschikt voor Ziggo. Ik heb hem zelf ook, en niet bij Ziggo gekocht.
bamibal
10 jaar geleden
Uiteraard moet je wel een door Ziggo ondersteunde ontvanger kopen.
ronron1212
10 jaar geleden
Ja ok dan kan het kloppen.
paulus811
10 jaar geleden
Het kán niet kloppen, het klopt gewoon. Ziggo maakt zelf geen ontvangers. Prima antwoord en dito apparaat trouwens.
ronron1212
10 jaar geleden
Ziggo staat niet alle apparatuur toe ze heeft ze gecertificeerd.