kan ik het programma "de beste singer song writer" meteen terugkijken nadat de aflevering op tv is geweest?

Of duurt dat een paar dagen ofzo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Via de gids op UitzendingGemist.nl kun je kijken wanneer een programma precies online komt (je moet dan op het bewuste programma klikken). Het is namelijk afhankelijk van de aanlevering door de omroep wanneer en of het programma beschikbaar is.

De aflevering van vandaag - 1 juli 2013 - wordt rond 21.45 verwacht. Dat is dus een kwartiertje na de uitzending.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn ervaring is overigens dat dit tijdstip ook voor de apps geldt, al heb ik ook wel eens meegemaakt dat een programma alleen via de website beschikbaar was. Maar je zou hem dus altijd wel via de website terug moeten kunnen kijken.