interactieve tv kpn aan je monitor kan dat?

ik wil graag een TV op mijn kamer maar ook een monitor voor mijn laptop, kan ik een monitor kopen met een HDMI kabel en daar aan de interactieve TV van de KPN aan sluiten of is dit niet mogelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een tv/monitor koopt met een aansluiting voor je laptop (vga/dvi/HDMI) en een aansluiting voor de interactieve tv (HDMI?) dan kun je met een scherm af. Let wel, het is of-of, je kunt niet laptop en tv tegelijk afspelen met 1 scherm.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat is mogelijk. Als de monitor een HDMI ingang heeft en de interactief decoder een HDMI uitgang.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neem dan gelijk een monitor met boxen, dan heb je ook geluid. Anders moet je met een versterker met boxen gaan knoeien. Waar je ook naar kan kijken is een goedkope tv. Een lcd tv en lcd monitor verschillen in principe niet veel van elkaar. Met een platte tv heb je altijd de juiste aansluitingen. Heb je trouwens al wel nagedacht hoe je dat interactieve tv van kpn op je kamer gaat krijgen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://tweakers.net/categorie/344/monitoren/producten/#filter:TYvBCsIwEET_Zc9BNtu0Qj6gN089ioeQLhJJbUlKEUv_3V29eBrmzZsd5jJy6RPnETwsJT0qmB8c5rIKCzUKWcKdh_Rm8C0a9SJf0hO8lLpw7FNeuVTwO1hHqDnpDEQnlPsUXlrOUg6jSqfKFjL4K9jOOrh9edP8cULs5EsWGw3EVqJ1pPJxfAA

Het beste antwoord

Iedere betere LED/LCD flatscreen TV kan ook dienst doen als volwaardige monitor voor PC/Laptop doeleinden.
Andersom (een TFT monitor) voor PC/Laptop kan dat niet, die kan alleen met VGA/DVi signalen overweg afkomstig van een videokaart.

De meeste flatscreen LED/LCD TV's hebben een VGA/DVi ingang waarmee je probleemloos je PC/ Laptop kunt laten weergeven.
Dus, om al je wensen waar te maken.... koop gewoon een goede LED of LCD TV, dan heb je alles in een.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

let bij de koop van de tv erop of deze hdmi heeft, dit is een erg makkelijke manier om je laptop hierop aan te sluiten (als deze hdmi heeft).

Tip: Als je een hdmi-kabel koopt is het zeker niet nodig om een kabel van meer dan €10,- te kopen. Een kabel van €3,- is eigenlijk aan prima zolang je niet al te wild aan de connectors gaat trekken.

Toegevoegd na 37 seconden:
Hierboven zie je een hdmi-aansluiting zoals deze op de laptop of pc zou kunnen zitten