interactieve tv kpn aan je monitor kan dat?

ik wil graag een TV op mijn kamer maar ook een monitor voor mijn laptop, kan ik een monitor kopen met een HDMI kabel en daar aan de interactieve TV van de KPN aan sluiten of is dit niet mogelijk?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Iedere betere LED/LCD flatscreen TV kan ook dienst doen als volwaardige monitor voor PC/Laptop doeleinden. Andersom (een TFT monitor) voor PC/Laptop kan dat niet, die kan alleen met VGA/DVi signalen overweg afkomstig van een videokaart. De meeste flatscreen LED/LCD TV's hebben een VGA/DVi ingang waarmee je probleemloos je PC/ Laptop kunt laten weergeven. Dus, om al je wensen waar te maken.... koop gewoon een goede LED of LCD TV, dan heb je alles in een.

let bij de koop van de tv erop of deze hdmi heeft, dit is een erg makkelijke manier om je laptop hierop aan te sluiten (als deze hdmi heeft). Tip: Als je een hdmi-kabel koopt is het zeker niet nodig om een kabel van meer dan €10,- te kopen. Een kabel van €3,- is eigenlijk aan prima zolang je niet al te wild aan de connectors gaat trekken. Toegevoegd na 37 seconden: Hierboven zie je een hdmi-aansluiting zoals deze op de laptop of pc zou kunnen zitten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100