Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik opnames van me oude hd recorder op me computer krijgen?

of opnames verplaatsen na een andere externe harde schijf? heb een usb poort in me set top box zitten, maar het geheugen voor opnemen is bijna vol en heb bijna geen tijd om afleveringen te kijken. kan ik deze opnames dan elders opslaan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
675
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Steek een andere HDD in je HD recorder en plaats de originele in je computer.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, in de regel niet. Meestal zijn die bestanden opgeslagen in een onbekend formaat, of zijn de HDD's geformatteerd in een onbekend filesystem. Wat je wel kan doen is een 2de externe HDD kopen en die aansluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
En dan is het nog maar de vraag of die USB poort daarvoor gebruikt kan worden, dus dat zou ik eerst nagaan voordat een externe HD wordt aangeschaft. +1
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat dacht ik ook, maar als je de vraag heel zuiver leest lijkt het dat ingrid nu al een externe hdd gebruikt. Maar ik kan het mis hebben. na een andere externe harde schijf? Maar dat kan ook een uitleg fout zijn. In dat geval moet er dus een andere hdd ingebouwd gaan worden en kan je beter wat series gaan kijken :D.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding