Zijn er monitors van 32 inch?

Ik wil graag een tv of monitor kopen. Mijn vereiste zijn eigenlijk wel rond de 32 inch. Ik hoef er geen zenders bij. Ik gebruik hem voornamelijk voor gamen. Wat moet ik kopen? alle ideeen welkom""

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

32'' niet echt, maar er zijn wel 27'' monitors als je je geen/minder zorgen wil maken om inputlag. Aanrader is de BenQ GW2760HS, een goede allround monitor. Iets meer dan €260.

http://nl.hardware.info/productinfo/186630/benq-gw2760hs#tab:prijzen

Als je minder wil uitgeven zijn ze er verder vanaf zo'n €200

http://tweakers.net/categorie/344/monitoren/producten/#filter:q1bKL0pJLXLLTM1JUbJSKijKzCpW0oEIBucXlQDFEouTgSJAmeRU38w8JSsDHaXigtRkt8ycktSiYiWraiVDEyMDEJ0LklYyMtczAGrITayAcWprawE

De GW2750HE/HM en GW2760HM zijn trouwens vergelijkbaar met de GW2760HS qua beeldkwaliteit en pixelsnelheid, maar missen een aantal features.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alle grote merken hebben 32 inch TV's en monitoren. Wil je geen TV kijken, is het niet heel logisch om een TV te kopen. Je betaald voor de extra techniek die erin zit. Daarnaast heeft een monitor over het algemeen minder last van input lag. Wil je een monitor kopen, dan is het handig om te zoeken naar een test waarbij de input lag zichtbaar is. Hoe lager de lag, hoe eerder jij je tegenstander op het scherm ziet en hoe groter jouw kansen in het spel zijn.