Hoe moet ik films van mijn externe harde schijf afspelen op de tv?

Ik heb een externe harde schijf van Western Digital 1 tb.
Hier staan een aantal films op en deze wil ik graag afspelen op mijn philips tv met usb ingang hoe doe je dit ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Let even op dat je HD niet met GPT indeling is geformatteerd, dat geeft problemen met de meeste televisies(zeker philips)

Het beste antwoord

Bij mij gaat het als volgt: (ik heb wel een andere harde schijf en tv)
Als de tv nog uit staat hang ik de harde schijf aan de tv, via de usb poort.
Dan zet ik de tv aan en ga ik via het menu, naar externe schijf.
En dan kies ik video's.
En dan krijg ik de lijst met films die ik erop heb staan.

Waarschijnlijk moet het bij jou ook via een menu. Probeer dat maar eens, en kijk dan wat voor keuzes je krijgt.