Kan je online streaming films bekijken met samsung smart tv?

Er komt nu binnenkort een nieuwe tv aan, maar die heeft smart tv. Kan je hier de (gratis) streaming films op afspelen of niet? Anders haal ik me liever een Apple tv kastje, die kan het scherm van mijn imac op mijn tv laten zien, zodat we zó films kunnen bekijken :)

Mijn vragen dus;
* Kan je online streaming films bekijken met samsung smart tv?
* of wat verkiezen jullie? Smart tv of apple tv?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

ik heb zelf een tv -met een stick gekoppeld om op Internet te komen - niet volledig internet maar wel de standaard Apps ed - ben niet helemaal bekend als je er een hebt met volledige toegang maar het lijkt me dat je dan gewoon de streams in een keer oproept naar je tv.l
Daarnaast een Apple tv kastje gekoppeld en daarmee roep ik via Iphone of Ipad de streams op en zet ze over naar de tv, gaat moeiteloos, helaas geen ondertitels maar das het ergste niet. mJe zult verbaasd staan wat je allemaal kan streamen met dat ding.
1 ding nog : de image van je Imac zal waarschijnlijk in een klein kader op je tv te zien zijn, net als van een Ipad
Als je wat links wilt voor streams laat maar horen dan.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje, links altijd welkom :)

Andere antwoorden (1)

Wat wel kan, en wat niet, is helemaal afhankelijk van de apps die je op jouw Samsung TV zet. Hier in Nederland is het bijvoorbeeld mogelijk om films te kijken via Nederlandse diensten als Pathé Thuis. Daarnaast kun je natuurlijk films vanaf een computer, NAS, tablet of smartphone in jouw netwerk streamen. Het is dus afhankelijk van waar die films vandaan moeten komen en of Samsung daar al een app voor heeft.