Digitenne
Dit is digitale televisie via de ether (aparte ontvanger en abonnement noodzakelijk).

Minpunten:

werkt alleen in Nederland
nog geen dekking in heel Nederland
bij onweer kan het beeld van mindere kwaliteit zijn maar dat is vaak van korte duur
per provincie een andere kanaalindeling (zenders zoeken gaat wel eenvoudig)
Pluspunten:

redelijke beeldkwaliteit (mindere kwaliteit t.o.v. de andere digitale systemen)
voordeliger t.o.v. andere digitale systemen
ruim zenderaanbod (afhankelijk van het abonnement)
kan ook thuis gebruikt worden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een Digitennekastje kan in het buitenland mogelijk gewoon wat zenders ontvangen, want het werkt met DVB-T, dat ook in het buitenland gebruikt wordt. De Nederlandse zenders kun je dan echter vergeten, je zult dan de lokale zenders ontvangen.