kan ik een UTP RJ45 omzetten naar een doodgewone tv antenne aansluiting om als monitor te dienen?

ik heb buiten een camera hangen verbonden met UTP naar de monitor alleen vind ik de monitor te klein en toevallig kreeg ik een oude draagbare kleuren tv met alleen een antenne ingang verder niets. ik wil graag deze tv gebruiken alleen ik weet niet of het mogelijk is met de video balun die er op zit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je wellicht een scherpere foto, want ik kan nergens een UTP aansluiting zien
gvrox
11 jaar geleden
Was het een monitor die specifiek bij die camera hoorde ? Wat voor merk/type camera is het ?

Antwoorden (1)

Als je een ip camera hebt kun je hem niet zomaar op een tv aansluiten... Er moet dan een extern kastje/pc tussen