Hoe kan ik p2470lhd samsung beeldscherm aanzetten?

Mijn broer is vandaag op vakantie gegaan en zei dat ik zijn computer mocht gebruiken. Hij gaf me aanwijzingen hoe ik dit moest doen van de afstand. Zijn hand was bij de rechter onderste hoek van de beeldscherm. Maar wanneer ik die vandaag wou aanzetten zag ik geen knoppen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan lijkt het me dat de aan uit knop in de rechteronderhoek zit, je moet dan die plek even aantikken, dan zal het beeldscherm aangaan. De knop is niet echt een knop maar een stuje dat gevoelig is als het aangeraakt wordt. Zit waarschijk rechtsonder bij het witte aan/uitteken, daar vlak onder even met je vinger op drukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt gelijk het was een ontzichtbare touch screen knop die je moest aantikken bedankt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh. fijn dat het via de reacties is opgelost

Antwoorden (2)

Aan de rechteronderhoek zitten 7 led-verlichte toetsen. waaronder de aan/uit knop
Zie de Afbeelding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dezelfde, en het aanzetten is idd irritant.
Je moet (ik doe dat met mijn duim) rechtsonder bij dat stipje zo'n vier seconden drukken. Samsung noemt het een 'Starlight Touch Button''.
Ik had toch liever een knopje aan de achterkant gehad :D.