Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn usb poort in mijn tv is stuk, daar hing mijn harde schijf met films aan hoe kan ik die nu aansluiten? heb nog wel een hdmi poort !!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je harde schijf een hdmi aansluitpunt heeft dan kan het inderdaad via hdmi. Zo niet, dan is er vast wel een klein omzetstukje: harde schijf -> usb kabel -> omzetstukje met aan de ene kant een gat voor usb en de andere kant een gat voor hdmi -> hdmi kabel -> tv. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Succes alvast!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-
Een HDD heeft nooit eeen HDMI aansluiting. USB->HDMI is pure onzin. USB is voor data HDMI voor beeld.
Tegenwoordig hebben veel laptops ook een hdmi aansluiting. Als je een laptop hebt kun je dus waarschijnlijk die aansluiten op zowel de tv als de externe harde schijf!

Uiteraard heb je dan wel een hdmi kabel nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat gaat dan niet meer, althans niet meer zonder een tussenliggend apparaat dat de mediaplayerfunctie van je tv over kan nemen.

Apparaten die dat kunnen zijn:

PC (laptop)
Mediaplayer

Je hebt al mediaspelers waar je een HDD aan kan hangen en met HDMI vanaf 25 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding