Waarom is het signaal ineens te zwak sinds ik horizon-televisie heb?

Sinds vandaag heb ik horizon-televisie van UPC. Maar nu heb ik ineens signaalproblemen met deze box omdat het hoge eisen stelt aan de signaalverbinding. Ik heb UPC gebeld en ze zeggen dat ze pas over 3 en een halve week komen. Zijn er meer mensen die slechte ervaring hebben met de horizon-televisie van UPC wat de signaalsterkte betreft?

Toegevoegd na 7 minuten:
Met de oude mediabox van UPC had ik nooit problemen met de signaalsterkte

Toegevoegd na 3 dagen:
Hier nog even een link naar de reacties van mensen die de horizonbox van UPC hebben. http://www.totaaltv.nl/nieuws/10353/Reviews_Horizon_vooralsnog_negatief_voor_UPC.html

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.totaaltv.nl/nieuws/10353/Reviews_Horizon_vooralsnog_negatief_voor_UPC.html Bekend probleem, mensen zouden eens moeten leren eerst reviews te gaan lezen alvorens wat te bestellen. Het was echt de eerste google hit die ik tegenkwam. Nieuwe apparatuur van kabelaars/telefoonproviders is altijd bagger in het begin, d.m.v. updates kan dan een en ander weer worden verbeterd, totdat blijkt dat een opvolgend apparaat goedkoper is omdat de problematiek rondom het eerste apparaat meer kost dan een nieuwe uitleveren. Als je een early-adaptor bent moet je in deze tijd ervan uitgaan dat je een proefkonijn bent voor nieuwe techniek, niet dat je de eerste bent die van nieuwe techniek kan "ge nieten".

Antwoorden (3)

controleer je coaxkabels en -connectoren: zit alles goed vast, heb je een goede kwaliteit kabels van het kastje naar de muur? Een extreem lange kabels? Tussenversterker, splitter, een videorecorder of andere apparaten ertussen? Daar zit vaak het probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De monteur is geweest vandaag en alles leek goed te werken. Het zijn allemaal nieuwe kabels, en alles zit goed. Ik heb alleen een modem en die horizon box. Het internet doet het prima. Er is eerder een monteur vorige week geweest en die heeft iets gedaan bij de aansluiting in de muur. Moet zeggen dat het wel wat los zit in zijn geheel.
Mijn upc horizon box geeft ook de nodige probleempjes. De monteur die het kwam installeren vertelde mij dat de box nog niet uit ontwikkeld is. Er komen de komende tijd veel updates aan en kennelijk ook al een nieuwe afstandsbediening. Dat is dan wel weer fijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb ook sinds een week horizon
maar ik kan het analoge signaal niet meer gebruiken
want dan gaat de mediabox offline
ik heb goede bekabeling gebruikt en splitter van upc winkel

ik ga vandaag een versterker halen bij de upc winkel
om dit te proberen