Waarom is het signaal ineens te zwak sinds ik horizon-televisie heb?

Sinds vandaag heb ik horizon-televisie van UPC. Maar nu heb ik ineens signaalproblemen met deze box omdat het hoge eisen stelt aan de signaalverbinding. Ik heb UPC gebeld en ze zeggen dat ze pas over 3 en een halve week komen. Zijn er meer mensen die slechte ervaring hebben met de horizon-televisie van UPC wat de signaalsterkte betreft?

Toegevoegd na 7 minuten:
Met de oude mediabox van UPC had ik nooit problemen met de signaalsterkte

Toegevoegd na 3 dagen:
Hier nog even een link naar de reacties van mensen die de horizonbox van UPC hebben. http://www.totaaltv.nl/nieuws/10353/Reviews_Horizon_vooralsnog_negatief_voor_UPC.html

Weet jij het antwoord?

/2500

controleer je coaxkabels en -connectoren: zit alles goed vast, heb je een goede kwaliteit kabels van het kastje naar de muur? Een extreem lange kabels? Tussenversterker, splitter, een videorecorder of andere apparaten ertussen? Daar zit vaak het probleem.

Mijn upc horizon box geeft ook de nodige probleempjes. De monteur die het kwam installeren vertelde mij dat de box nog niet uit ontwikkeld is. Er komen de komende tijd veel updates aan en kennelijk ook al een nieuwe afstandsbediening. Dat is dan wel weer fijn.

ik heb ook sinds een week horizon maar ik kan het analoge signaal niet meer gebruiken want dan gaat de mediabox offline ik heb goede bekabeling gebruikt en splitter van upc winkel ik ga vandaag een versterker halen bij de upc winkel om dit te proberen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100