Hoe weet ik of mijn tv geschikt is voor digitenne insteekkaart?

Ik heb een salora lcd2631dvx black maar en op de website van digitenne staat dat het onbekend is of mijn tv geschikt is.
Ik weet verder zelf niet hoe ik dat moet nakijken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Elke TV is geschikt voor digitenne. Er is echter geen ingebouwde DVB-t tuner, dus je zal een apartkastje aan moeten schaffen.

Toegevoegd na 12 minuten:
Wacht lees je vraag nog een keer: Nee er zit geen insteekkaart (geen enkele overigens). Dat kan je ook gewoon zien, je ziet nergens een gat in je tv dan heb je geen insteekkaart mogelijkheid.