Kun je Digitenne op meerdere TV's gebruiken?

Is het mogelijk Digitenne op meerdere TV's te kijken? Ik bedoel niet tegelijkertijd maar apart.

Je kunt bij Digitenne kiezen voor een insteekkaart, ik heb zowel in mijn woonkamer als in de slaapkamer een TV die zo'n kaart kan ondersteunen; kan ik dan overdag deze kaart gebruiken in de woonkamer en in de avonden makkelijk gebruiken in de slaapkamer? Hiermee dus niet constant weer zenders configureren maar insteken en kijken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op de site van KPN staat aangegeven dat je per TV een digitale ontvanger nodig hebt, dus ik moet elke TV activeren?

11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
KPN gaat er vanuit dat jij niet wil wisselen, ze bedoelen dat voor elke TV die tegelijkertijd bedient wordt je een aparte kaart nodig hebt. KPN kan niet uitlezen welke tv/decoder jij gebruikt.
Richardvdm
11 jaar geleden
Bedankt :)

Het beste antwoord

Wat jij wil kan gewoon. Wat op de site staat is puur voor als je tegelijk wil kijken. Maar als je dat niet wil en de module past in alle twee de tv's kun je het gewoon elke keer omsteken.
Het nadeel is wel dat je ook elke keer je antenne mee moet nemen.
Die zou je nog wel op marktplaats kunnen vinden denk.

Maar twee kaarten is niet nodig

Toegevoegd na 1 minuut:
extra antenne al voor 3.5 euro op marktplaats

Toegevoegd na 2 minuten:
De tv word niet geactiveerd, het is de smartcard die wordt geactiveerd.
(ps ik leen mijn digitenne set wel eens uit aan vrienden als ze op vakantie in Nederland gaan)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Richardvdm
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! Helder.

Andere antwoorden (1)

Je kunt de kaart + module insteken, maar je kunt ook een extra kaart + module kopen en de nieuwe kaart op je huidige abonnement laten bijschrijven. Je kunt tot 3 smartcards op 1 abonnement zonder extra maandelijkse kosten laten registreren.

Toegevoegd na 8 minuten:
De kanalen worden wel in elke TV apart geprogrammeerd, zolang er nog geen smartcard in gestoken is kun je alleen Ned. 1,2,3 en regio ontvangen, bij de andere kanalen krijg je de melding "gecodeerd".