Ik wil graag 1 dvd-speler aansluiten op 2 tvs, die allebij hetzelfde beeld kunnen weergeven, hoe kan dat? (Zie verdere uitleg)

Hoi,

Ik ben op zoek naar een splitter waar je één SCART-kabel in stopt die in verbinding staat met de DVD-speler. Aan de andere kant van de splitter bijvoorbeeld 2 SCART uitgangen waar je één ervan naar de ene TV stuurt, en de andere naar de andere TV. Ik zie het nu wel veel met HDMI, maar met scart kom ik het niet echt tegen.. Het beeld moet wel gelijk lopen. (En ook heel belangrijk, het geluid).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

er zijn verschillende scart in en uitgangen . kijk wel of je met ingang en uitgang de kleuren rood, wit en geel in doet verder heb ik niets te zeggen .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze pagina verkoopt een bidirectionele SCART-splitter, doe even ctrl-f en tik dan bid in en je vindt hem al:

http://www.mcsnet.nl/nl/dept_47.html