Onze TFT TV samsung LE19C450 wil niet meer aan, Iemand een idee?

Hij ging gisteren tijdens het tv-kijken spontaan uit en ging weer aan en kwam daarbij terug op dezelfde zender als waar we naar keken. Na 5 minuten ging hij weer uit en bleef daarna uit. We krijgen hem ook niet meer aan. Hij blijft dus in stand-by modus. Hij werkt met ziggo C+ module en is 1,5 jaar oud. Valt hij op een of andere manier te restten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even naar een reparatiecenter gaan.
Waarschijnlijk iets in de voedingssector.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of je schakelaar.

Het beste antwoord

een veel voorkomend probeel bij dit merk zijn slechte voedingen. Hierbij gaan de condensatoren lekken (bol staan). Het kan hierbij ook zijn dat hij af en toe wel aan wil of heel moeilijk.
maar je zegt dat hij 1,5 jaar oud is dit betekend dat je nog gewoon fabrieksgarantie hebt (zie bron). Ga dus gewoon terug naar de winkel ermee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij is inmiddels terug voor rep. en wachten af wat er defect is. Als het mogelijk is plaats ik dat da..

Andere antwoorden (2)

Resetten heeft alleen zin als de TV spontaan van kanalen gaat wisselen oid, maar niet als het hele ding niet eens aangaat. Wat je kan proberen (maar weinig kans op succes) is de stekker eruit halen en een paar uur wachten en dan weer aandoen. Doet ie dan nog niks heb je echt een voedingsprobleem en moet er een nieuwe trafo in.

Toegevoegd na 55 seconden:
Je moet de TV eerst met de AB uit de standby modus halen en DAN pas de stekker eruit halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je geeft vaak het advies om de stekker eruit te halen maar dit werkt voor heel veel problemen NIET weet wel wanneer je dit advies moet geven, want hierbij zal het echt niet helpen.
waarschijnlijk is de schakelaar stuk.