Is het beeld bij interactieve tv van KPN scherper en beter dan het beeld van Canal Digitaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zal erom spannen, het is iig nooit reden genoeg om daar voor over te stappen.

Antwoorden (2)

Je bedoelt digitenne van KPN?
Dat beeld is absoluut van mindere kwaliteit als van canaldigitaal!
Op normale tv's zal je weinig verschil zien, maar op HD zie je dat duidelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Interactieve tv is geen digitenne
mm dat is moelijk maar ik denk wel logies te verklaren

maar er is een feit alle tv signaal gaat via de satelliet voor dat het op je tv komt dus dat moet bijna wel het scherpst zijn

zelf heb ik alle 2

KPN interactieve tv zonder HD het beeld is goed scherp op onze 2 tv's plus de optie om 3x een tv aan te sturen via Digitenne gratis daar maak ik geen gebruik van om dat niet om aan te zien is.

maar goed ik heb 2 tv op inter active tv
de eersten (1080 HD ) slaapkamer 101cm tv via scart . HDMI is ook mogelijk maar die hadden we niet meer vrij. en de 2de bij mijn kind op op de kamer

maar ook heb ik satellite in de huiskamer een 150 cm 3d en ook 1080.
als ik het naast elkaar af speel dan is de satelliet soms iets scherper uit

en ik denk dat ik weet waarom. zo als ik al zij satelliet is rechtstreeks een direct digitaal signaal . wel belang rijk is een goeden schotel en goede Leb koppen en een goede tuner.

voordeel van satelliet is dat ze ook een paar 3d kanalen hebben die ik niet in mijn pakket heb maar goed ik mocht toen een paar maanden HD plus alle film pakketen bekijken waar onder 3d dat was ter compensatie van een fout ge facteureerden factuur ik denk wel dat ik het HD pakket neem op de satelliet is wel nog weer scherper

hoop dat je er wat aan heb

Toegevoegd na 3 minuten:
geen leb maar LnB kop