Waarom vervolgt Bones nu niet gewoon op vorige week?

Zenden ze nu een ander seizoen uit ofzo, vorige week ging Bones vluchten omdat ze werd verdacht van moord. Nu werkt ze gewoon, ik snap het niet meer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Vorige week was het einde van het seizoen, dus nu zenden ze herhalingen uit tot er weer nieuwe afleveringen worden gemaakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Getverderrie , cliffhanger dus.... ik zat ook al te wachten op het vervolg, komt er een hele oude aflevering. bah bah bah zend dan nix uit op dit tijdstip, maar we moeten dus wachten op het nieuwe seizoen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Min dit is een reactie, geen antwoord.
Dit was inderdaad het einde van seizoen 7. Op 22 mei 2012 is de eerste aflevering van seizoen 8 uitgezonden in de VS. Dus nog even wachten..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
elk seizoen eindigt met een cliffhanger. dit is dus het einde van het seizoen. nieuwe afleveringen zijn ze mee bezig maar ook al zouden ze die hebben dan nog zouden ze die nu nog niet uitzenden. het is bijna vakantie dus komt er een 'zomerstop' deze zitten nou eenmaal vol met oude afleveringen en herhalingen. en natuurlijk niet te vergeten, het EK heeft hier ook een grote rol in dat het oude afleveringen komen.
jammer, dat zeker maar het is pas echt jammer als ze nieuwe afleveringen uitzenden als je op het strand ligt.