Hi ik heb een Loewe tv en nu verdwijnt het beeld. Wat kan het zijn. Moet ik een nieuwe tv aanschaffen of deze laten repareren?

Als ik hem uitdoe zie je een lichtflits. En als er beeld is is het vlekkerig geel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je tv oud is dan moet je aan een nieuwe. maar als hij nog geen 5 jaar oud is zou ik even met loewe bellen.
12 jaar geleden
Ik heb het idee dat de demagnetisering defect is. Dit kan een vrij eenvoudige reparatie zijn. Meestal is dat een kapotte zg ptc weerstand. De demagnetisering heft restant magnetisme rond de beeldbuis op waardoor kleurvervorming kan ontstaan.