Kan ik mijn computer op mijn tv aansluiten?

Aansluitingen tv: scart, composiet (rood, geel & wit snoertje), zie afbeelding.
Aansluitingen pc: vga, dvi,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan met een VGA - video converter, o.a. verkrijgbaar bij Conrad voor €39,99.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

volgens mij moet je zo'n beeldscherm ingang hebben waar zo'n blauwe kabel met van die schroefjes in moet. Deze zie je altijd achter in je pc-moniter, je pc zelf en bij een laptop zit het er meestal ook in. Te herkennen aan het blauw. Maar volgens mij is het ook mogelijk met een scart, maar dan moet je bepaalde kabels zien te vinden.
Excuus als dit een beetje vaag is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij bedoelt een VGA-aansluiting, die zit niet op de TV.
De beeldfrequentie van VGA is ook heel verschillend van de TV, je moet dus echt een converter hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel goed!
Dan moet je een verloopstekker hebben.
als er geen HDMI op de tv zit denk ik dat je het kabeltje van de link moet hebben.
zie link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verloopje van de link heeft RGB uitgangen, dat is geen Composiet.
Als u geen HDMI aansluiting heeft kan u ook gebruik maken van uw S-video uitgang. Deze heeft geeft een zeer goede qualiteit beeld weer. Geluid moet dan wel apart aangesloten worden via bv tulpstekkertjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet toch een HDMI kabel hebben, sorry als dat niet zo is.. =D

xxA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan niet omdat u nog een oude tv heeft. Op de tv van nu kan het wel