Hoe kan ik op mijn Samsung UE40D6530WS tv ondertiteling aan zetten?

Ik stop mijn USB in mijn samsung UE40D6530WS tv en wil dan een film afspelen maar kan de ondertiteling niet aan zetten hoe doe ik dit?

Moet ik dan een app downloaden of lukt dit alleen maar met een srt file?

Als ik het afspeel op de pc kan ik de ondertiteling wel aan zetten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat heeft niets met de tv te maken, tenzij je teletekst ondertiteling gebruiken wilt. Het moet zo:
Bij dvd , via het menu van je dvd film, bij divx files, moet je losse . rst files (tekst files met de ondertiteling erin) met de zelde naam in de zelfde map plaatsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een mkv file op een usb en die stop ik in me TV en dan kan ik de film afspelen maar ik kan de ondertiteling niet aan zetten maar die zitten er wel op. Punt is er is geen menu van de film en de tv kan geen srt vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een mkv weet ik niet precies, maar met bv divx en .srt file gaat het vanzelf goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was vergeten de vraag te sluiten! Bedankt voor je reactie!