Waarom heb ik alleen geluid bij UPC Mediabox naar Hybrid pro stick 340e?

Ik heb de hybrid pro stick 340e van Pinnacle. Ik wil tv kijken op mijn pc via de UPC Mediabox maar telkens als ik dat probeer heb ik alleen geluid. Ik heb de tv instellingen naar standaard gewijzigd, de achterin de de witte en de rode componenten er in gedaan en een scart/component ding in de scart ingang gedaan maar daar hoor en zie ik niks. Als ik de rode en de witte componenten bij audio doe hoor ik wel wat. Met de gele component word ik niks wijzer. die kan nergens in, alleen bij de digitale audio maar dat heb ik niet nodig. Ik vraag me af hoe ik nou aan beeld komt. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Hoezo de gele kan nergens in ? Je steekt de gele plug in de gele aansluiting van de SCART adapter, en aan de andere kant van de kabel steek je de gele plug in de composiet aansluiting van de AV adapter van de 340e stick. De audio kan direct op de decoder, of ook op de SCART adapter aangesloten worden, volgens mij maakt dat niks uit.

Toegevoegd na 2 minuten:
Om te testen of het niet je Mediabox is die geen output geeft op composiet, kun je eens de geel/rood/wit kabel in de SCART adapter steken, en dan de andere kant van geel/root/wit in je TV steken en kijken of je zo wel beeld en geluid hebt.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het valt me nu op dat op het plaatje een HD mediabox met DVR van Philips staat (toch ?), en de kans is groot dat er geen signaal op de SCART staat als er ook een HDMI kabel is aangesloten. Dus haal die er eens uit, en kijk of je signaal krijgt nu.

Toegevoegd na 18 minuten:
En neem de bovenste SCART aansluiting.
gvrox