Wij hebben thuis digitale tv van upc, maar vaak als we iets opnemen, hangt ie de hele tijd, wat te doen?

Als we iets opnemen bij upc (heb de HD mediabox met recorder) dan blijft hij bij sommige opnames heel erg veel hangen, dus hij doet het een tijdje, en daarna komt hij bijna niet meer vooruit (hij speelt om de halve minuut misschien 1 seconde af) Is hier iets aan te doen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

UPC bellen en vragen om omruilen van de recorder, want waarschijnlijk is de tuner die gebruikt wordt voor opnames (bijna) stuk. Dit heb ik ook een keer gehad, en UPC heeft het netjes opgelost door een nieuwe decoder te geven.
gvrox
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als je ook problemen hebt met bestellen van films die haperend afspelen dan moet je een nieuwe tv kabel aansluiten
of als je die al hebt mogelijk een andere kabel.en controleer ook of de scart kabel nog goed is.kun je zien of er geen pinnetjes beschadigd zijn.
-je kan de hd box met recorder resetten dit kun je zelf of informatie vragen bij upc vragen.
-upc kan ook een activeringssignaal sturen.
-of je mediabox is niet goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gvrox
12 jaar geleden
Als gewoon TV kijken wel lukt (en daar ging ik van uit, omdat geen andere problemen gemeld werden), maar opnemen niet, dan ligt het bijna zeker aan de tuner voor opnames. Als het namelijk de harde schijf was, dan werd dat ook gemeld door de decoder (ook dit heb ik (helaas) zelf een keer meegemaakt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad alleen bij de opnamens ja.