Hoe kan het dat deze tv zo goedkoop is?

Het gaat over deze tv: http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/32PDL7906H-12-DESIGN-LINE,10259,346192,185285.html

Voor een 3D tv is hij vrij goedkoop, ik vraag me af waarom dit zo is, als ik naar andere 3D modellen kijk zijn de meeste dik over de 1000 euro.

Welke verschillen tussen de tv's zijn er dat er zoveel prijsverschil is?

Ik wil namelijk deze tv kopen, maar niet als de specificaties tegenover andere 3d tv's tegen vallen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Een 3D tv kost niet meer zo veel als een jaar geleden. Ik heb zelf ook pas een 3D tv gekocht van Sony voor €630,- en die is hartstikke goed.

Een duurdere tv heeft wat betere specificaties en misschien wat scherper beeld, maar tegenwoordig heb je zelfs al voor €400,- een tv van een meter groot en Full HD.

€650 euro voor een 3D tv is dus niet meer dan normaal tegenwoordig, je hoeft je geen zorgen te maken dat het een slechte tv is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je dat 100% zeker dat het een Sony was?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, hoezo?
Dit is geen 3D TV. Er staat bij 3D compatible. Dat kan in principe bij elke TV staan. Shutterglasses zijn bv met elk scherm te combineren. Kwestie van een techniek erbij verzinnen die het open en dicht gooien vd lenzen goed timed met de beelden die ofwel voor het linker dan wel voor het rechter oog bedoeld zijn.

Echte 3D schermen kun je bekijken met gepolariseerde brilletjes. Dit soort schermen moeten dus in principe een dubbele resolutie hebben tov gewone schermen zodat dmv gepolariseerde lenzen ieder oog een ander beeld voorgeschoteld kan krijgen. Maar dit soort echte 3D schermen zijn nog erg duur en dus ook nog vrij zeldzaam.

De meeste 3D televisies van nu zijn gewone TV's met een shutterglass systeempje erbij. Wat er vaak ook los bij aan te schaffen is hoewel zo'n systeempje ook wel goed moet samenwerken met de TV waar dat 3D compatible weer in beeld komt wat aangeeft dat er iig een systeempje op de markt is die shutterglasses goed kan synchroniseren icm die TV.

Ze werken ook aan brilloze 3D schermen. Tot nog toe werken die vaak voor maar 1 a 2 personen tegelijk. Dus niet geschikt om met 5 man bv voor een TV te hangen. Soort van intelligente schermen die kijken waar de ogen vd kijker zich bevinden en dan lensjes voor de pixels zo bewegen dat enkel het linker of rechter oog bepaalde pixels te zien krijgen dus weer ieder oog krijgt een ander beeld voorgeschoteld.

Toegevoegd na 3 minuten:
Om nog terug te komen op de vraag. Zo goedkoop is die TV niet. Als je nagaat dat je LCD paneeltjes vh zelfde formaat al voor iets minder dan 300€ hebt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een 3D-TV inclusief brillen, er zijn nog veel goedkopere 3D-tv's ook.

http://www.kieskeurig.nl/led_tv/alle#new=N&page=1&sort=price&order=asc&q=&rq=&ps=60&pcode=tv_led&qcode=led_tv&f71796%5B%5D=115598&min_default=139&max_default=5999&min=139&max=5999

Toegevoegd na 1 minuut:
Meegeleverde accessoires: Netsnoer, Afstandsbediening, 2 AAA-batterijen, 2 3D-brillen, 2 tasjes met reinigingsdoekjes,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jep, veel mensen geloven blijkbaar niet dat je voor deze prijs gewoon een 3D tv koopt.
je moet op vergelijk.nl of op kieskeurig.nl daar kan je hem nog goedkoper krijgen trouwens

en hij is zo goedkoop omdat hij zo klein is want hij is namelijk 77 cm in de breedte en 51 cm in de hoogte maar hij is erg scherp dus het is een best goeie aankoop