Mijn breedbeeld t.v. (Daewoo) is vanmiddag al 3x in de standby stand gesprongen. Ik heb een KPN experience box. Wat kan ik hieraan doen?

Tot nu toe werkte de experience box prima. Ik denk eigenlijk dat het aan de t.v. ligt.
Het toestel stond ingeschakeld op de radio.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het een ouderwetse beeldbuis of een platte tv?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is zo'n ouderwetse.

Het beste antwoord

Je weet direct of het de tv is, of de kpn box door de tv weer aan te schakelen. Als dan alles weer werkt, is het de tv die uitvalt.

Gebeurt dit ook als u tv kijkt maar geen radio luistert? Het zou kunnen zijn dat de tv autom. uitspringt als er geen beeld op komt (is er weer een beeldweergave bij radio?).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik de t.v. weer inschakel werkt e.e.a. wel maar de laatste keer duurde het wel een paar minuten voor het beeld normaal was (in de t.v. stand). Het beeld was een beetje vreemd van kleur en het bibberde en schoot heen en weer. Na een paar minuten was het dus weer normaal.
Toen ik het apparaat weer in de radiostand zette had ik daar ook weer beeldweergave.
Het is van de week ook een keer gebeurd toen ik t.v. aan het kijken was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt als een tv die bijna aan zijn eind is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vrees het ook.

Andere antwoorden (1)

Misschien heb je hem (per ongeluk) op energy save-stand staan. Dan springt de tv op standby als je gedurende een bepaalde tijd geen knoppen van de afstandsbediening indrukt.