een aantal zenders (ziggo) doen het niet meer, er komt te staan: zoeken...?

wij hebben een philips tv, met een ziggo kaartje die rechtstreeks in de tv zit, sinds een aantal dagen komt er bij een aantal zenders te staan: zoeken... , het beeld is ook zwart, weet iemand hoe je dit oplost?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
even een hele reset doen ? naar alle zenders ?
en als dat niet lukt toch even ziggo bellen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
even de kaart erin/eruit .decoder ff van het stroomnet afhalen en anders bellen met de ziggo genius(?)

Antwoorden (1)

Wij laten een keer in de maand de tv aanstaan dat update hij de zenders aanstaan in de standby stand dus. Anders moet je de tv laten zoeken naar alle zenders.