Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een schroevendraaier kopen voor de schroeven van de Pioneer pdp-436RXE plasma tv?

heel leuk bedenken ze tegenwoordig speciale schroeven voor het open van de tv kast. onze tv heeft een zekeringetje die moet worden vervangen, maar we kunnen de schroeven niet openen. wij wonen 3 hoog zonder lift en zien het niet zitten de tv op te sturen naar de fabriek.

in verschillende winkels rond gevraagt naar de "pioneer sleutel" echter kunnen ze bij de mij bekende winkels niet leveren.

weet iemand waar ik deze sleutel wel kan kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
965

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik weet niet zeker om welke schroeven het precies gaat, maar heel vaak gaat het bij 'vreemde' schroeven om de zogenaamde Torx-schroeven.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Torx

De bijbehorende schroevendraaiers zijn gewoon bij de plaatselijke bouwmarkt verkrijgbaar.

Toegevoegd na 12 minuten:
Oh-ja, koop wel een set mét gaatje.

Sommige Torx-schroeven hebben een pinnetje in het midden van hun 'gat'
Als jij dan een set schroevendraaiers hebt waar het corresponderende gaatje niet in zit, dan past het nog niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding