Moet een WiFi koptelefoon set altijd worden ingeplugd in de tv?

Ik heb een flatscreen (Sony Bravia) aan de muur en wil geen draden zien. Werkt een wireless koptelefoon dan ook zonder connectie naar de tv?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, een wireless(niet wifi) koptelefoon heeft een zender die altijd aangesloten moet worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor zover ik weet is er nog altijd een kabeltje nodig om je zender met de tv te verbinden.
12 jaar geleden
De koptelefoon zelf is draadloos [niet wifi trouwens, maar dit terzijde]. Je hebt wel een unit nodig die aangesloten wordt aan je TV die het signaal van je televisie naar je hoofdtelefoon stuurt. Die zijn prachtige te plaatsen bij je Sony Bravia.
Hier een voorbeeld van zo'n setje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zijn prachtige te plaatsen bij je Sony Bravia. Of er erachter :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, mooi weg te werken, geen kabel salade.