Hoe sluit ik twee luidsprekers aan op een led tv Het instructieboekje is heel vaag daarover?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

de manier om dit te verwezelijken is een setje actieve luidsprekers te kopen.koop bv een luidsprekerset van een
computer.het beste is een seroundset.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je bent in je vraagstelling ook heel vaag: over wat voor merk/type TV gaat het?
Als er luidsprekeraansluitingen zijn sluit je de luidsprekers daarop aan (duh...).
Anders zijn er mogelijk tulpstekkers (audio out) aanwezig waar je actieve luidsprekers of een versterker op aansluit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker tegenwoordig met de lcd schermen enzo, moet je hiervoor er een versterker zetten. rechtstreeks speakers op aansluiten gaat niet. Bij een aantal type beeldbuis tv's kon dit inderdaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op een led TV kan je geen extra luidspreker rechtstreeks aansluiten. dit zal altijd via een versterker moeten gebeuren.
maar die zijn er al vanaf zo'n € 150,- tot heel duur nat wat je er voor over heb.