Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je beeld en geluid weer gelijk, als je iets hebt opgenomen en daarbij hebt doorgespoeld en teruggespoeld?

Ik heb iets opgenomen op de harde schijf van onze tv. Maar ik heb een paar keer teruggespoeld en vooruitgespoeld en nu lopen beeld en geluid niet meer synchroon. Kan ik dit verhelpen? Zo ja, hoe?

Toegevoegd na 4 minuten:
M'n broer zei dat het een harde schijf is. Maar ik weet niet of het een 'harde schijf van de tv' heet. Het is in ieder geval een recorder van UPC. Maar geen videoband.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
553

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Heb ik ook wel eens gehad. Je hebt het denk ik over de mediabox die je bij UPC digitale tv krijgt. Vaak helpt het als je het afspelen stopt en uit het menu van de digitale recorder gaat. En dan weer terug in dat menu en de opname opnieuw bekijken. Je krijgt dan de keuze of je vanaf het begin wilt kijken, of verder vanaf het punt waar je was gebleven. Ik kies altijd vanaf waar ik was gebleven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding