Om het digitale kastje op je tv aan te sluiten heb je een Coax kabel nodig.

Maar met sommige kastjes en tv's kun je het aansluiten met een HDMI kabel, Dan heb je gelijk mooier beeld.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om het ontvangerkastje op je TV aan te sluiten heb je zeker geen coax nodig.
Dit gaat met een HDMI kabel. Als je een oude TV hebt zonder HDMI ingang moet je kijken of je kastje ook een Scart uitgang heeft (zo'n hele brede stekker), dan kan het met een Scart kabel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je digitale tv hebt van een kabelprovider gaat er naar het digitale kastje een coaxkabel en van het digitale kastje naar je tv een AV kabel (HDMI/SCART/Component+audio). Als je van een ander soort provider tv ontvangt heb je helemaal geen coax kabel nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gvrox
12 jaar geleden
+1 , met een kleine aanmerking dat je ook glasvezel kunt hebben waarbij er via glas een signaal binnenkomt dat alle kanalen bevat (zowel digitaal als analoog) en dat in huis omgezet wordt naar een signaal dat op een coax kabel gezet wordt. Je kunt dan een normale kabeldecoder gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, ik ging ervan uit dat je dan een speciaal kastje kreeg van je glasvezelprovider. Weer wat nieuws geleerd.