hoe groot moet het beeldscherm zijn als je er met de wii wilt spelen?

ik wil graag een wii maar heb een kleine tv en vroeg me af of dat wel kan want ander zit je er voor met bijv, een stuur en zie je niks meer mij tv is kleiner dan 47 cm als je de tv beeld schuin meet, kan ik de wii dan welk kopen of moet ik eerst gaan sparen voor een tv?? alle bij tegelijk kan ik niet.

Toegevoegd na 9 minuten:
ik heb het nagemeten en hij is 34 cm groot het beeld schuin gemeten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Ritsuka
12 jaar geleden
wil prima hoor op een kleine tv.

Het beste antwoord

Dat gaat prima met zo n beeld
onze kids spelen met een tv scherm zo groot als een pc scherm {ik geloof 19 inch}
En dat werkt goed.
Op een groot scherm is wel mooier.

Toegevoegd na 9 minuten:
34 cm is niet echt groot maar het gaat goed hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

alle grotes zijn mogelijk maakt niet uit hoe groot het is aar hoe groter hoe fijner
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
47 CM: 18.5 Inch.

Eigenlijk is de minimale scherm grootte 19' en de afstand tot het scherm hoort dan 121.92 cm te zijn ong. Maar ik denk wel dat je met je wii kunt spelen hoor :p

Check mijn linkje voor de tabelletje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor je televisiescherm geldt natuurlijk: de groter de beter.

Maar de Wii zelf reageert op zijn sensorbalkje, niet de tv.

Dus: spelen kan ook met kleine tv's.
Mooier is een grote ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, als je een grotere tv wilt; ga dan naar een kringloopwinkel. Daar kun je tegenwoordig voor een paar tientjes een grote tv kopen, omdat iedereen denkt dat ie zonodig een platte tv moet hebben.
Maar op een kleine werkt het ook wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De grootte van je TV maakt niks uit, dit kan je gewoon zelf instellen in de Wii. Je kan altijd eventueel een grotere tv kopen. Wat nog leuker is, is om, als je er de ruimte voor hebt, je Wii op een beamer te koppelen.