Wanneer komen de Home Alone films weer op tv?

Door die films krijg ik zo'n lekker kerstgevoel!
Wanneer komen die dus op de televisie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

25 december bij RTL4 om 8 uur 's avonds.

http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/kerst-op-tv.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Vast wel weer een keer in de kerstvakantie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze komen altijd tijdens de kerstvakantie langs. Zelf ben ik er op uitgekeken want ken ze bijna uit mijn hoofd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe geef je jezelf al het antwoord.
Home alone zijn inderdaad echt films die bij uitstek geschikt zijn om uitgezonden te worden net voor of tijdens de kerstdagen.
Je mag e dus wel vanuit gaan dat een van de Nederlandse zenders een of misschien wel beide films) rond of met de feestdagen uitgezonden zullen worden.