Kan ik .srt ondertitels op de tv bekijken?

Ik kan in mijn televisie dus usb stoppen
waarop de film (.avi)en de ondertitels (.srt) staan.
Maar is het op een makkelijke manier (dus zonder lastige programma's te installeren) mogelijk om deze ondertitels ook op de tv te gebruiken?

Toegevoegd na 33 minuten:
Oh wacht. Dit was dus nogal dom van mij.
Ik was te lui om het gewoon te proberen.
maar wat blijkt, hij doet het automatisch!

Toch bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke tv?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk kan je tv helemaal geen films via je usb ingang afspelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan mijn tv wel ;)

Het beste antwoord

Installeer VLC player. Start daar de film (.avi) en kies je ondertitel bestand en plug in op je tv. Moet lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ligt aan de video afspeel software(firmware) van je tv. De Samsung series doe het bv prima. Tip:als je video bestand xyx.avi heet moet het srt bestand xyx.srt genoemd zijn.