3d op mijn tv?

Als ik op mijn ps3 een 3d blu-ray afspeel en ik heb een ps3 3d bril werkt die dan ook op mijn oude tv van 9 jaar of moet ik een nieuwe kopen die een speciaal 3d ondersteunt ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

9 jaar oud? Dit lijkt me echt oud! Is het wel al een breedbeeldtelevisie?
Zo niet vergeet het maar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het moet 3-d steunen, anders kom je nergens. En de spel moet ook 3d opgenomen zijn, anders kom je ook niet ver:p. Maar met een 9 jaar oude televisie gaat dat zeker niet lukken, gewoonweg omdat in die tijd dat die televisie uitkwam er geen 3-d bestond, en het dus ook geen 3-d ondersteund.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal dan een nieuwe 3D-TV moeten kopen.

De enige manier waarop je 3D kan kijken met een ouderwetse televisie is met anaglyph 3D, dat is met die rood/groene brillen waarmee je hele lelijke kleuren krijgt, dat kan dan alleen met speciale 3D-DVD's niet met Blu-ray's.