Mijn tv kraakt alleen als ik er heen loop is het weg. wat zou het kunnen zijn?

Mijn tv kraakt ik heb de stroom er al af gehaald maar hij kraakt steeds ik word er gek van en als ik het licht aan doe en er heen loop is het weg. wat zou het kunnen zijn? ik kan niet slapen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zou het een soort geest zijn ofzo? het is echt heel vaag die geluiden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een aansporing om in beweging te bljven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik hier ook,ach het geeft wat leven in de brouwerij en ik lig er niet van wakker,maar hij staat bij mij dan ook niet in de slaapkamer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou de tv UIT doen als je gaat slapen!

Antwoorden (9)

Hoi het kan misschien zijn dat er inderdaad een geest in je woning is die dat doet, of je hebt bepaalde krachten waardoor je een voorwerp kunt laten bewegen of zo. Het zal misschien goed zijn om er met een medium over te praten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook wel es, weet niet wat het is, zal vast wel een logische verklaring voor zijn.

Maar wa'k wil vertellen is dat ik dit soort dingen al heel vaak heb meegemaakt met tv en radio en dat er nog nooit wat engs is gebeurd.
Dus, slaap lekker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geesten bestaan niet, ik denk dat het beste is dat je met je tv naar de reparateur gaat, die kan het euvel wel opsporen en verhelpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet je mobiel eens echt uit, is het dan over? Je mobieltje meldt zich geregeld bij de masten aan en vooral oudere elektronica met luidsprekers eraan kunnen dit als vreemde geluiden doorgeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wil die geest je aansporen om in beweging te blijven?
Je komt niet echt uit jezelf op het idee van een geest, toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kraakt er op bepaalde plekken een stuk van de vloer? Probeer dat eens uit. Het kan ook zijn dat je dénkt dat je tv kraakt, maar het niet zo is.
Ik heb bijvoorbeeld een half jaar geleden een mug in mijn kamer gehad. Ik hem 'm toen gedood, maar het geluid bleef nogsteeds in mijn hoofd hangen, ik kon er niet door slapen, en ging steeds helemaal onder mijn dekens liggen. Zodat ik het geluid niet kon horen.> Dit was dus één van mijn ideeën van hoe hij mij niet zou kunnen prikken. Terwijl de mug nota bene al dood was! Kortom: Op een avond in het weekend liet ik zeker wel anderhalf uur het ligt aan in mijn kamer, en keek ik de hele tijd rond. Ik hoorde de mug wel, maar hij was er niet... Op een gegeven moment had ik er genoeg van, en zei tegen de zogenaamde mug: Als jij mij niet prikt en niet steeds gaat zoemen bij mijn oor, zal ik jou niet doden, zullen we gewoon vrienden zijn?' Toen heb ik nog ruim een kwartier het licht aangelaten, en ben toen gaan slapen. Sindsdien heb ik er nooit meer last van gehad.
Dit is waargebeurd, en dus absoluut geen grapje.
Je kan dus proberen om even tegen je tv te gaan praten, zo stel je jezelf een beetje gerust, en kunnen jij en je tv misschien ook 'vrienden' worden. Ik snap best dat je nu denkt: Die is knettergek, ja, dat denk ik ook. Maar het werkt wel! (Bij mij in ieder geval)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om antwoord te geven is er te weinig informatie.
Om wat voor een toestel gaat het en komt het geluid niet uit de luidspreker, dan: Is het een oude plastieken kast dan kan het zijn dat de voor en achterhelft verschuiven warmte). De schroeven aandraaien kan helpen. Zou ook eventueel bij een "platte" tv kunnen.
Komt het geluid uit de luidspreker, dan is er een ontvangst probleem. Dan de vraag gebruik je een binnen antenne (Digitenne) dan is het signaal te zwak en kan je bij het naar toelopen reflecties veroorzaken die net het signaal verbeteren.
Maar er zouden meer oorzaken kunnen zijn, maar de informatie in de vraag is te summier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
muis in het toestel? toestel uit de kamer zetten en luisteren of het dan weg is,zoja muis wegjagen of toestel weggooien en andere kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan van alles zijn: mijn tv kraakt als de zon er via het raam op schijnt: is gewoon de kunststof behuizing die uitzet en krimpt (mijn aluminium kozijnen doen dat ook). Kan ook een krakende vloer zijn, waardoor er bij het lopen vibraties zijn en kraken of tikken veroorzaken in tafels, kasten, stoelen, whatever. Geesten bestaan niet.
Als ik tv kijk en het geluid opeens knetterhard wordt of er wordt onaangekondigd gezapt van NL 3 naar BBC 2 loopt één van mijn katten weer eens over de afstandsbediening: spooky!!!