wat voor tv om mee te xboxen moet ik kopen voor op m'n kamer?

het moet gewoon een tv zijn van 20'' tot 30''. en moet niet al te duur zijn. het zal worden gebruikt om te gamen dus er moet een HDMI of Compositie A / V kabel. zodat m'n xbox het erop doet. Moet 480p of hoger zijn (liefst hoger) maar hangt erg van de prijs af. bedankt voor antwoorden zet er alsjeblieft ook een link bij om t vertellen waar je hem hebt gevonden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

gebruik is tweakers pricewatch. Daar kun je al je eisen invullen en vanzelf komen de opties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet zo'n kast maar gewoon een 2de hands kleine plasma tv
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung LE32D550 of Philips 32PFL3606H LCD tv lijkt mij erg goed. Een van de twee ga ik ook kopen voor op mijn slaapkamer, Full-HD altijd prachtig voor een mooi prijsje.