M'n coax kabel is kapot en dat 4kant ding waar je de coax in doet is ook kapot wat nu ?

Help me

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met "4kant ding" ? een foto zou verduidelijken, anders een nauwkeurige omschrijving.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk het wandkastje waar het signaal het huis binnenkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snel je buurman roepen en hem eens lief aankijken. Vast en zeker dat hij je wilt helpen, en misschien volgt er wel wat leuks uit.
Maar zo te zien kan geen elkel antwoord je helpen, dat geeft niet hoor, ieder zo zijn ding.

Antwoorden (3)

Als je dat kleine vierkante ding bedoelt van ongeveer 1 cm bij 1/2 cm meestal wit? Die kan je open maken daar zit een klein schroefje in open draaien dunne draadje van de coax daar in en de buitenmantel, dat metalen komt onder dat grote klem.

trouwens 2x dezelfde vraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De eenvoudigste oplossing, is een nieuwe aan te schaffen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of het nu je kabel of een stekker die eraan zit en of je doos op of in de muur is.Alles kan je gewoon kopen ook complete coaxkabels.Een beetje warenhuis of winkel die audio apparatuur verkoopt heeft dat wel Mediamarkt/BCC enzenz.