hoe vergroot ik het aantal hdmi aansluitingen?

ik heb thuis een tv met maar een hdmi aansluiting dat momenteel aangesloten staat op de ps3, nu bestaat er z'on waarmee je meerdere hdmi aansluitingen tevoorschijn krijgt. een soort plug zegmaar. hoe heet dat kabeltje?hoe ziet hij eruit,hoeveel kost het? en waar te koop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kunt een hdmi connector kopen voor 2 of 4 aansluitingen. De kosten daarvan liggen rond de dertig euro voor vier en twintig euro voor twee aansluitingen. Bijna elke electronica zaak heeft ze. Ook internet bedrijven. Google eens op hdmi aansluitingen. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een HDMI hub, zitten meer aansluitingen aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn HDMI hubs in de handel.
Kijk hier maar eens.
www.allekabels.nl