De t.v "geeft geen beeld, wel geluid. en de volgende tekst op een oranje balk"geen video signaal niet beschikbaar deze resolutie (576p, 720. Wat nu?

geen beeld op tv, op schotel aangesloten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Dit houdt in dat de TV staat ingesteld op die resolutie (576p/720) en dat je mediabox (of andere videobron) je TV een andere resolutie aanbiedt.

Je dient ervoor te zorgen dat deze resolutie overeenstemmen. Vaak is het mogelijk om "AUTO" te kiezen... Lukt dit niet (auto) dan de boel weer even uitzetten en weer aan waarbij je de TV als eerste aanzet en daarna de bron.
ronaldP