Hoe monteer je een extra kop aan je schotel?

Wij hebben zelf al een schotel met 2 koppen eraan, maar we willen een 3de TV aansluiten. Om ook hierop gebruik te maken van onze schotel, moet er nog een kop op, maar hoe?!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

welke satellieten wil je ontvangen astra 1,2,3 of astra 1,3 en hotbird
welke diameter heeeft je schotel en welke tuner gebruik je en kan deze Diseqc schakelen
dit zijn factoren die zeer belangrijk zijn voor ontvangst van merdere satelietten op 1 schotel
Ga voor vedere uitleg met aanvullende informatie naar een van de 2 volgende site en daar kan iemand je precies uitleggen wat voor jouw de beste oplossing is
http://www.satellietforum.com/
of
http://www.sat4all.com/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je gewoon gebruik wilt maken van de satellieten waar je op gericht staat, zal je de LNB's moeten vervangen door LNB's met meerdere uitgangen. Als je dan ook wilt dat die 3e tuner/TV ook tussen beide satellieten moet kunnen switchen, zal je er ook nog een DisEq tussen moeten zetten.