wat is het verschil tussen deze 3D brillen?

http://link.marktplaats.nl/1000442500
en deze
http://link.marktplaats.nl/451835420

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik wil er youtube video,s mee kijken.
en wil ook wel pc games 3D.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik wil er youtube video,s mee kijken.
en wil ook wel pc games 3D.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De rood blauwe bril kun je gewoon op je pc gebruiken.
Ik heb zelf een Nvidia videokaart, en met de nieuwste drivers kun je zo instellen dat je een game met rood-blauw wilt spelen. Ziet er erg leuk uit!
Het spel word wel iets trager, en na een tijdje krijg je wel hoofdpijn hoor, dus niet te lang spelen.

De 2de bril werkt volgens mij alleen als je een speciale Samsung 3d tv hebt. Ik denk niet dat dit voor de pc te gebruiken is.

De 2de bril is een geavanceerder 3d systeem. Het effect is mooier en je ziet de originele kleuren nog. Bij de rood-blauw bril zie je dit niet.

Toegevoegd na 4 minuten:
Hier is een lijst met spellen waarvan het 3d effect ondersteund word door Nvidia: http://www.nvidia.com/object/3d-vision-3d-games.html
Als je een andere videokaart hebt, zal dit anders zijn.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe duur is die nvidia kaart?
Waar kan je die nvidia kopen?
Is het nvidia kaartje illegaal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe duur is die nvidia kaart?
Waar kan je die nvidia kopen?
Is het nvidia kaartje illegaal?
en hoe werkt dat nvidia kaartje dan?
Kimath
12 jaar geleden
Een Nvidia kaart is een videokaart voor je pc.
Je kunt deze kopen in (bijna) elke pc winkel, die van mij komt bij Salland Automatisering weg, maar je kunt ze ook wel halen bij andere zaken.
Nee, het is niet illegaal. Het is een videokaart, die heb je nodig om beeld te krijgen op je pc..
Kimath
12 jaar geleden
Er zijn trouwens wel meer merken videokaarten waar dit instellen waarschijnlijk ook mogelijk is, maar ik heb zelf alleen Nvidia, ik weet niet hoe het bij andere merken zit. Prijsreeks varieert, een wat oudere kaart heb je voor rond de 30-40 euro, een splinternieuwe kan wel tot 500 euro kosten.
Kimath
12 jaar geleden
Als je niet precies weet hoe een videokaart werkt, raad ik je af deze zelf te installeren.
Je kunt het bij een winkel laten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb even gekeken en volgens mij is het een ATI of tegenwoordig AMD videokaart die in zijn laptop zit. (Eerdere vraag.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even anaglyph selecteren en downloaden
http://www.iz3d.com/select_download
zowel voor ati als nvidia kaarten.
Kimath
12 jaar geleden
Hey, handige link :)
Voor Nvidia heb je die eigenlijk niet nodig. Met de nieuwste drivers zit de optie er al standaard in, maar voor ATI is die denk ik de goede optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Mrtomaat wat moet ik selecteren?
ik heb een ACER ASPIRE 7551
Kimath
12 jaar geleden
Als ik je laptop opzoek zie ik dat de grafische kaart als het goed is een AMD Athlon P320 is.
Ik weet zelf niet welke driver daar dan bij hoort, mogelijk weet MrTomaat het wel.