Ik kan mijn laptop op mijn LG 3D TV Cinema aansluiten met een blauwe kabel, maar mijn PC niet wat is het probleem ?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik heb het ook met een HDMI Kabel geprobeerd, maar dat lukt ook niet!

Verder heb ik helemaal geen beeld, er staat: Geen signaal, terwijl bij me laptop hij prima werkt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Andere kabel aanschaffen voor je pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat hoeft niet, want die zelfde VGA kabel werkt wel bij mijn laptop.
Met zo weinig informatie wordt het wel een beetje moeilijk om een diagnose te stellen.

Ik neem aan dat je de TV ipv je monitor aan de PC hebt gekoppeld. Heb je helemaal geen beeld of wel tijdens het opstarten, maar daarna niet meer. Dan zou er iets mis kunnen zijn met de instellingen van je videokaart of met de driver.

Wanneer je helemaal geen beeld hebt, zou er toch iets met de combinatie van kabel en PC kunnen zijn. Voor de zekerheid zou je het dan toch met een andere kabel ook nog even moeten proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het ook met een HDMI Kabel geprobeerd, maar dat lukt ook niet! Verder heb ik helemaal geen beeld, er staat: Geen signaal, terwijl bij me laptop hij prima werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verschil tussen een laptop en een PC is dat bij een laptop het om 1 en het zelfde signaal gaat. Je kunt dan onder Windows ook niet je bureaublad uitbreiden. De videokaart in je PC kan naar alle uitgangen een onafhankelijk signaal sturen. Om hier optimaal gebruik van te kunnen maken, zal het signaal goed geconfigureerd moeten worden. Ik denk dat je eerst de juiste drivers bij de fabrikant van de videokaart zult moeten downloaden en installeren. Met deze drivers kun je vervolgens de aansturing van de verschillende beeldschermen goed regelen.