Welke merk Led TV is het meest geschikt voor de Playstation 3?

Ik merk dat mijn TV aan het opraken is, verder is het gamen op een ''beeldbuis'' voor veel games geen doen meer. Maar met welk merk doe ik volgens jullie de beste koop op 't moment?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is heel persoonlijk en puur gebaseerd op eigen mening.

Het beste antwoord

Belangrijkste voor gaming op dit moment is inputlag (in ms) omdat dit nogal eens veel kan verschillen per merk/type en er voor zorgt dat snelle schietgames onspeelbaar worden. Inputlag wordt haast nooit opgegeven en is wat anders dan response time(ook in ms opgegeven).

In de bron(1) staat een review van een Panasonic 3D LCD LED tv waarvan de tester beweert een extreem lage lag waar te nemen(hoe lager de lag hoe beter).

Waar je ook over na kan denken is het feit dat de PS3 3D geschikt is, dus met een 3D HDTV kan je ook 3D-Gamen en 3D-Films kijken.

Als je ook nog volop wil genieten van Films zou je ook even moeten kijken naar bron 2. Een Plasma TV die niet veel onder voor het topmodel plasma van Panasonic met een mooie prijs.

Een TV van Sony kopen omdat het hetzelfde merk is als de PS3 is naar mijn idee een meer op gevoel gebaseerd advies, er is niks wat je meer kan met een PS3 op een Sony tv dan op elke andere HDTV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen bedankt voor alle adviezen! Ik zal ze meenemen in mijn uiteindelijke keuze! Excuses voor de late reactie, maar ik was even in het buitenland de afgelopen week.

Andere antwoorden (5)

Ik heb zelf een Samsung led HD tv en daar kan ik prima op gamen met ps3...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom een LED als je veel gebruik maakt van een spelcomputer?
Voor spelcomputers...geeft een plasma nog altijd het beste beeld vanwege snelle response tijd.
Pioneer kwam altijd het beste uit de bus,maar is er meer gestopt,kan ze wel goedkoop op de kop tikken.
Panasonic scoort nu erg hoog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het bij Sony houden,de PlayStation zijn tenslotte ook van Sony
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad voor een Sony gaan. Doordat de Playstation 3 zelf ook van Sony is, is dat echt wel zo op elkaar aangepast dat je op die TV een prachtig beeld zal krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgend een test is dit een goeie led tv om op te gamen vanwege de snelle response tijd en het hoge contrast.
Sharp LC-40LE820UN LED TV

Volgens dezelfde test is dit ook een goeie
Sony KDL32EX600 LED TV

Maar deze is wel wat kleiner.

http://www.lcdtvbuyingguide.com/best-gaming-tv.html

De site is in het engels.