Tv gaat 's nachts van zelf aan, huh?

Mijn lg led gaat in de nacht aan, weet iemand hoe dit kan? Of kan ik mijn huis als een officieel spookhuis gaan beschouwen:-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
40.3K

Antwoorden (11)

Heb je misschien een timer aanstaan?:) anders fe checke en anders kun je het idd als een spookhuis beschouwen haha
L
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou niet weten wat dat betekent maar als je dan niet kan slapen zou ik gwn de stekker eruit trekken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als hij dan nog aangaat kan je met enige zekerheid spreken over een spookhuis...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mwuhahaha gha gha ghaaaa....!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met gulle spoken die je gratis elektriciteit geven.
Dat kan niet anders dan een timerfunctie zijn. Daarbij verwijs ik u naar uw handleiding van deze prachtige led tv. Alhoewel je kunt ook een stopcontact met timer hebben maar goed dat zou je dan zelf wel weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat je tv elke keer om dezelfde tijd aan? Dan is het waarschijnlijk een timer. Het kan ook zijn dat buren ook zo'n tv hebben en dat jou tv op hun afstandsbediening reageert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moeten ze alleen wel hun afstandsbediening voor je raam houden en op de TV richten en hopen dat het glas de infrarood beam niet weerkaatst :P
Ik heb een Samsung, als ik die met de afstandsbediening uitzet, gaat ook het blauwe standbylampje uit.
En soms springt dat spontaan weer aan, ik heb het inmiddels van meer Samsungbezitters gehoord, maar waarom het nou is??
Ik zou gewoon de stekker er 's nachts uittrekken (of de tv aansluiten op zo'n stekkerblok met een aan/uitknop).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook zijn dat je t.v. werkt op de afstandsbediening van een ander apparaat. Dat heb ik ook gehad. Zorg dan dat je de afstandsbedieningen niet met het rode lampje in de richting van de t.v. legt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet hem nooit in standbey laten staan,is erg slecht want trafo blijft onder spanning staan,kan ooit brand veroorzaken,en toestel blijft stroom vragen.slecht voor je portomonee en mileu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk ook eens aan een grappenmaker in de buurt met een all-in-one afstandsbediening...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe de stekker er gewoon uit is ook goed voor je slaap milieu en je portemonnee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan verschillende oorzaken hebben. zit er een patroon in? is het elke nacht om 2 uur? precies die tijd dan zal het waarschijnlijk zoals eerder vermeld een timer zijn. is het 1x in de zoveel tijd?
controleer dan of de tv niet heel toevallig updates heeft geïnstalleerd. Ik weet dat bij LG en SamSung ze dit gewoon door de stand-by heen duwen (als je een Ziggo klant bent, en je gebruikt een Cam CI+ module voor digitale TV dan zou dit de oorzaak kunnen zijn...)
Als er totaal geen ritme inzit en het gebeurd een aantal keer per nacht, heb je misschien katten die over de AB heen lopen, mijn katten doen dit namelijk zo nu en dan en dan springt de tv ook aan.
een grappenmaker daar zou ik zelf persoonlijk niet aan denken.

of een bug in de software van de tv.

Watje even moet controleren:
1) zoek op LG jou type tv op
2) controleer jou firmware met de laatste firmware wat op de site staat.
*3) komt de firmware niet overeen en is die van de site nieuwer dan download je de firmware.
4) zet de firmware op een USBstick.
5) stop de stick in je tv, en ga in het menu naar software upgrade via USB.

*komt de firmware wel overeen dan heb je al de nieuwste software op je tv.

wellicht dat het een bug in de tv is... (hier denk ik toch het meeste aan!!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een LG is een “simplink” instelling voor de HDMI. Als die aanstaat, kan de tv een signaal krijgen, waardoor die aangaat. Ga naar instellingen, apparaten, HDMI en zet simplink uit.
een jaar geleden