Nee, smartcards van UPC werken alleen in de decoder waarin ze geleverd zijn: UPC levert geen losse smartcards, ze zitten al in de decoder. Ook al kun je de smartcard eruit halen, ze zijn softwarematig gekoppeld aan de decoder dus ze zullen nooit werken in een ander apparaat.
gvrox
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kumt deze vraag vergelijken met: Is een paddestoel giftig? Nou sommige wel en sommige niet. Maar voor een smartcard heb je toch wel een kastje nodig