bestaat er een platte tv met ingebouwde bluray speler en harde schijf?

liefst ook nog een sterke digitenne antenne ingebouwd, zodat alle kabels (op de stroom na, helemaal ideaal zou een tv met draadloze stroom zijn) overbodig zijn.

ik neem aan dat als ik op het idee kom, philips en sony etc het al lang hiervoor bedacht moeten hebben. bestaat zo'n tv?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Je hebt tv's met ingebouwde blu ray speler oa van Sony

Maar met beiden nog niet.
Wel heeft het merk Loewe tv's met ingebouwde hardeschijf,maar die vertonen nu wel wat problemen met opnemen van kanalen geleverd door ziggo...loewe komt van Duitsland en deze ondersteund ziggo niet.Ze zijn er wel mee bezig.

Overigens moet je je afvragen als je wel wil een tv met blu ray en harddisk erin.....er hoeft maar iets stuk te zijn van je blu ray of harddisk, en je bent alles voor een tijd kwijt met hoge reparatie kosten.

Daarnaast zal zo'n tv vrij prijzig zijn,ik meende dat de Loewe tv op zo'n 3000 euro ligt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

TV + Dune HD max geen optie? Heb je 1 kastje maar ben je veel goedkoper uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Platte tv's met bluray-spelers bestaan, alhoewel het er niet veel zijn. Als ze worden gemaakt valt meer te denken aan de kleinere maat tv's. Dit is dan handig voor op een slaapkamer etc. Ik heb laatst een aantal weken bij de mediamarkt gewerkt (op de televisie afdeling) en daar hadden wij hooguit 2 modellen van rond de 80 cm, met zo'n bluray speler. De rest van de tv's met bluray waren een stuk kleiner.

Je vraagt of er tv's bestaan met een harde schijf ingebouwd. Ze bestaan, maar ik kan ze zelf ook even niet zo snel vinden op het internet. Je ziet wel de laatste tijd tv's met een ingebouwde harddisk recorder. Je kunt dan programma's opnemen, maar dan ook alleen op je EIGEN tv afspelen.
Ik weet niet wat je graag wilt doen met deze harde schijf, maar de functies zijn vaak beperkt tot een select groepje afbeeldingen en video's. Ik snap dat het mooier uitziet als alles in je tv zit, maar ik ben bang dat er nog geen tv bestaat die perfect genoeg is om de andere apparaten te kunnen vervangen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Er bestaan dus inderdaad een paar tv's van groter formaat met bluray.
Bijvoorbeeld deze van sony: KDL-40EX40B
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de schermen van lg (infinia) hebben een draadloze aansluitkast erbij, handig voor de toekomst.
stel je eens voor, heb je je tv met ingebouwde bluray speler aan de muur hangen en dan speelt de speler niet meer, en dan ?