Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb een kdl 46NX700f sony tv gekocht voor 1600 euro. Nu Zag ik dat de 46ex711 te koop staat voor 1050 euro. Wat is het verschil? Of is er geen verschi

Ik heb er nog een voetsteun bijgekregen maar dat kreeg je ook bij ex711, vraag me af waar het verschil in kwaliteit in zit.
Ben er zelf al achter gekomen dat nx een black panel heeft, en ex beweginssensoren en een usbpoort meer, is dit het enige verschil voor 550 euro?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
607

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vaak veranderen de verkopende winkels het nummer van dezelfde artikelen om vergelijking te voorkomen. Soms zijn ze dus volkomen identiek. Vergelijking wordt ook voorkomen door de specificaties onvergelijkbaar te maken.

Hoe intransparanter, hoe hoger de prijs!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet goed maar ja

Andere antwoorden (1)

Het verschil in prijs kan aan verschillende factoren liggen.
Eerst en vooral de plaats van verkoop.
Sommige winkels durven wel de helft meer vragen dan de concurrentie.
Dat brengt ons meteen bij het volgende punt, een winkel bepaalt uiteindelijk zelf hoeveel ze voor een product vragen.
Als je de tv's bij dezelfde winkel hebt zien staan, kan het goed zijn dat de ene tv in promotie is, en de andere niet.
Er bestaan tegenwoordig per merk ongelooflijk veel modellen, die allemaal iets of wat van elkaar verschillen. Per model van tv kan de winkel een andere prijs vragen. Je kan dan inderdaad, zoals jij doet, de technische gegevens naast elkaar gaan leggen om de verschillen te zoeken. Vaak zijn deze zo miniem, dat het uiteindelijk niet veel uitmaakt. Je moet dan voor jezelf uitmaken of je die paar extra dingen nodig hebt, en of je daar 550 euro aan wilt uitgeven.
Het beste wat je nog kan doen, is in de winkel de 2 tv's naast elkaar vergelijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding