hoe kan het dat ons digitale kastje van ziggo het niet meer doet? Het lampje staat op groen maar we krijgen blauw beeld.

Toegevoegd na 16 minuten:
samsung

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Je kan proberen; stekker uit het contact halen
Kaartje er uit halen en schoonmaken met een zachte doek, vooral die strook.
Dan de stekker weer in het contact doen en het kaartje weer terug in het apparaat.

Mocht het dan nog niet werken, dan kan je kijken of je alle andere opties hebt geprobeerd, dan even nakijken of je de rekening wel hebt betaald, en als dat het geval is, dan zou ik even bellen met ziggo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

kabels er goed inzitten?? en op juiste kanaal??

is het een cisco kastje?? zoja,zijn vele problemen mee,ik heb er 3 gehad ,allemaal na een tijdje kapot,en never nooit meer cisco of samsung
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allereerst kan je een keer zappen van dig naar anoloog, en weer terug. Lukt dit niet dan 10 sec de stekker uit je dig kastje trekken en hem andersom er terug in doen. Derde mogelijkheid, smartcard er uithalen, even schoonvegen en terug. Helpt dit alles niet, even ziggo bellen.