Waarom staat er geen naam bij de pictogrammen van google apps?

Ik heb een (Lenovo) tablet geïnstalleerd voor mijn ouders maar er staan geen namen bij bijvoorbeeld Google Maps, de Playstore etc. Dit is niet handig voor ze.

een jaar geleden
in: Tablets
1.8K
Amadea
een jaar geleden
Tip: maak een A4 met alle pictogrammen (vergroot) en ze de naam van het programma eronder. Plastificeer daarna dat bedrukte vel, dan kunnen ze daar heel lang plezier van hebben.
Amadea
een jaar geleden
ze de = zet de
SimonV
een jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan:
https://android.stackexchange.com/questions/95853/cant-see-icon-names-on-my-android-home-screen
Niesje1973
een jaar geleden
Thx, maar het gaat niet om alle pictogrammen. Bij andere apps staan wel namen. Heel vreemd.
Niesje1973
een jaar geleden
Mysterie opgelost. Alleen op de onderste rij staan geen namen bij de apps. Daar had ik toevallig alle Google apps gezet.

Geef als eerste antwoord